Za socialismu byl jedním z dobře prosperujících obchodů tzv. Zverimex. Mohli jste tu v poměrně širokém sortimentu pořídit malé hlodavce a především akvarijní ryby. Tomuto koníčku se také věnovalo poměrně mnoho nadšenců a tato tradice se udržela do současnosti. Zverimexy sice již neexistují ve své původní podobě, ale nahradily je podobné obchody a také e-shopy. Přes Internet můžete pořídit králíky i morčata, můžete se zúčastnit díky internetové reklamě prodejní výstavy drobných chovatelů a Internet nám zároveň umožňuje čerpat mnoho informací z osobních zkušeností a vyvarovat se tím řady chyb. Toto je velkým přínosem zejména pro začínající akvaristy, aby si poradili s nemocemi ryb, s rozmnožením řas a nedostatečnou výživou akvarijních rostlin.
Kdokoli se rozhodne jít podobnou cestou a uveřejnit na Internetu nabídku služeb nebo odprodej různých zvířat, bude potřebovat vlastní webové stránky, případně funkční e-shop. Ale to není vše, protože musíte o sobě dát lidem na vědomí, že existujete, a že zrovna ten váš web jim bude přínosem. Nejčastěji lidé na Internetu vyhledávají veškeré informace buď přímo z webové adresy známých společností, kterou znají, anebo pokud chtějí informace odjinud, využijí služeb internetových vyhledávačů.
Zadávají klíčová slova a vyhledávač je vyhodnotí a nabídne výsledky. K tomu, abyste byli na prvních místech při vyhledávání, a lidé si vás tak všimli, je zapotřebí provést SEO audit, nejlépe od profesionálů. Analýza klíčových slov, kterou odborníci provedou, povede k vytyčenému cíli a vy se tak můžete zařadit mezi ostatní úspěšné firmy či jednotlivce, kteří se zabývají chovem a prodejem akvarijních rostlin a ryb, terarijních zvířat, hlodavců nebo třeba různých plemen psů a koček. A pamatujte – zájem mezi lidmi mít nějakého domácího mazlíčka, je stále značný.