Napadlo vás někdy zamyslet se nad tématem fotbalových, hokejových, basketbalových či volejbalových zápasů, jejichž společným jmenovatelem je kolektivní sport a jména a čísla hráčů na zádech? Nepřipadá vám spíše zbytečné popisovat dresy jmény a čísly, když se stejně hraje o kolektivní výsledek? Například v hokeji si hráči přihrávají a spolupracují na základě vizuálního vjemu barvy dresu a takřka nikdo z nich si nevybírá k přihrávce spoluhráče podle čísla a výšivky jména. A ještě absurdnější je to ve volejbalu, kdy jsou hráči jednoho týmu pouze na své hrací polovině.
Určit úspěšného hráče, který dal branku nebo na ni přihrál, lze snadno podle obličeje, na to není třeba mít na zádech číslo, a přesto se tento jev považuje za jednu ze základních podmínek herního projevu každého týmu. Jméno a číslo na zádech je totiž určitý symbol, a zejména jméno vytváří cosi osobitého, co nelze nikým a ničím napodobit. Kupříkladu kdo oblékne dres s číslem 68 a jménem „JÁGR“, je jasné, že jde o hokejovou legendu a kladenského rodáka, který již dávno vešel do síně hokejové slávy naší země.
Podobným způsobem lze přistupovat nejen k hokeji, ale i ke kolektivním sportům v rámci dovolené a rekreačního pobytu. A můžete to provést docela snadno, například využít reklamní předměty s potiskem (trička či mikiny) s potiskem nebo výšivkou jména, který nabídnete všem kamarádům, s nimiž chystáte sportovní akci. Nemusí jít vysloveně o fotbal nebo basket, mikina se jménem působí na své okolí mnohem lépe, než bez potisku, ostatní (neznámí) lidé vás podle jména na zádech mohou oslovit a takto pak můžete navázat nová přátelství a lépe se seznámit s někým, s kým se vidíte poprvé.
Potisk reklamního textilu se může týkat i čepic s kšiltem, lehkých bund, batohů či deštníků, a pro dovolenou trávenou na koupališti nebo na mořské pláži i ručníků a osušek.